Hier in Amerika is de klant soms nog echt koning. Alhoewel het af en toe ook een beetje overdreven is. Ik ben denk ik al 4 keer opgebeld door Toyota met de vraag of ik nog tevreden ben met de auto en de service. Ze vragen dan of er problemen zijn en of ik misschien instellingen van de auto wil veranderen.
Ook heb ik al flink wat post gehad. Natuurlijk de nodige vragenlijsten. Ze hebben op de dag dat ik de auto kocht een foto van mij met de auto gemaakt. Die hebben ze uitgeprint en ook opgestuurd. Ze doen in ieder geval erg veel moeite. Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn auto. Ik zou nu weer dezelfde keus maken. Ik moest vandaag wel nog even naar de dealer. Ze hadden een foutje gemaakt in het papierwerk. Dat moest dus even gecorrigeerd worden.
Oh, toen ik thuiskwam vandaag had ik nog een leuke brief van FedEx. Ik ga er verder maar niets over zeggen, want er komt alweer rook uit mijn oren nu ik er aan denk. Misschien later meer. Morgen eerst maar eens bellen. Bij FedEx is de klant dus duidelijk geen koning.......
Ook heb ik al flink wat post gehad. Natuurlijk de nodige vragenlijsten. Ze hebben op de dag dat ik de auto kocht een foto van mij met de auto gemaakt. Die hebben ze uitgeprint en ook opgestuurd. Ze doen in ieder geval erg veel moeite. Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn auto. Ik zou nu weer dezelfde keus maken. Ik moest vandaag wel nog even naar de dealer. Ze hadden een foutje gemaakt in het papierwerk. Dat moest dus even gecorrigeerd worden.
Oh, toen ik thuiskwam vandaag had ik nog een leuke brief van FedEx. Ik ga er verder maar niets over zeggen, want er komt alweer rook uit mijn oren nu ik er aan denk. Misschien later meer. Morgen eerst maar eens bellen. Bij FedEx is de klant dus duidelijk geen koning.......
Die service heb ik ook ondervonden toen ik in Amerika was. Geweldig!
BeantwoordenVerwijderenFedex gewoon goed aanpakken. Wat je schreef in je blog gewoon op twitter zetten. Schijnt erg goed te werken. En laat die stoom maar uit je oren komen dan ben je het ook maar weer kwijt.xma
wat een stel losers bij fedex...
BeantwoordenVerwijderenToyoto top
BeantwoordenVerwijderenFedEx minder. Kom op met die tweet, ik zal hem retweten. Zoals m zegt, het werkt!